4 Ağustos 2010 Çarşamba

delik

- ya kızlar acilen alışverişe çıkmamız lazım
+ niye?
- delik almam lazım. akşama düğün var ama kıyafetime uygun bir deliğim bile yok.
+ daha yeni almadın mı kız sen indirimden kırmızı deliği?
- ya iyi de o spor delik. usturuplu olmam lazım. ciddi bir yere gidiyorum herhalde.
+ ya o zaman gidelim. bakalım biraz. benim de canım çekti bak şimdi.
- sen de gelsene canan.
* yok ya siz gidin ben gelmeyeceğim.
- hahahah yoksa yine napcaksın deliği mi diyeceksin?
* evet diyeceğim…ne yapacaksın deliği?
- ya sen de garipsin ha. o acaip kitapları okudun sapıttın iyice.
* o acaip kitaplardan sen de oku istersen.
- tabi tabi o zaman deliğe ihtiyacım kalmaz değil mi?
* kimin ihtiyacı olabilir ki bir deliğe?
- ya kızım saçmalama deliksiz nasıl yaşar insan?
* delik çıkmadan nasıl yaşıyodunuz?
+ valla ben de arada soruyorum kendime. nasıl yaşamışız onca sene? çok acaip değil mi ya?
- tabi ya. rezaletmiş resmen.
* iyi! siz gidin o zaman. ben gelmiyorum.
- sen bilirsin canım.
….
- bu da iyice delirdi kızım.
+ sorma ya. yok tüketim toplumuymuş yok alışveriş çılgınlığıymış, popüler kültürmüş. ne ilgisi var bunların delikle?
- elbette. yani insan bazen alışverişi abartıyor ama delik bu sonuçta.
+ evet ya! delik olmadan valla evden çıkmam.

Hiç yorum yok: